edinamoreno Zeyzey14 canım ağda erken doğumu tetikliyormus ben 36. Haftada son kez yaptırdım doktor artık yaptırma dedi bilgin olsun.
Bal1407 Hashasim2020 bu gün gittim haftaya belki alttan muaneye yaparm haberin olsn dedi yine yırttm 😂
Prensesannesiesma Son 18 yazıyor ne zaman geliceği belli değil tabi🤭 ama artık sancılarım gelsin de doğuruyum diye bekliyorum resmen artık dua etmeye falan bile başladım ağrılar kasılmalar yoruyor insanı artık hiç bişey yapmak istemiyorum içimden gelmiyor valla
aysegul1912 Polencim benım de tam tersi bas cevresi biraz büyük ama genetik sebeplerden dolayıyır saglık acısndan bir sıkıntı yok dedi o yüzden bende sormak istedim 😇hayırlı sağlıklı doğumlar hepimize İnşallah🥰
zuhrergul Nihall23 korumasız haftada 3 kez dedi gercektn rahimi yumuşatıp doğumu tetikliyo dene bebce 🙈🙈🙈
Bal1407 zuhrergul korumasız enfeksiyon yapar ama hem bebeğe hem kendnze ilk defa duydm hamilelikte korunmasz
Serap_buglem 37+4 olduk kizimla… rabbim nasip kismet ederse pazartesi gunu sezeryana girip kizimi kucagimiza alicaz 🥰
Sezensu zuhrergul 38+3 bebişim hala makat geliş 39 da gideceğiz dönmemişse sezaryen için gün alacağız inşallah. Artık kavuşmak istiyorum ne ağrı ne sancı hiç bişeyim yok 🤷🏼♀️