zuhrergul Zelihaa_07 döner allahın izniyle bide yaparmısınız bilmem ama ben ondanda cok fayda gördüm kuranı kerimde inşikak suresi var 1 sayfa hergün oku onu ve bir tane secde ayeti cıkıyo o sayfada secdeni yap o ayet hürmetine bebek dönüyormuş kitapta okudum deneyin bence 🤲🤲🤲
SKelebek zuhrergul midemde değilde boğazım fena yanıyor ya hiç yoktu 2-3 gündir böyleyim kontrolüm var cuma ozaman söylerim inş
Anisalenasmom zuhrergul Yalancı sancı bendede var 37+2 yim 7 aylıktan beri 4 kez cati muayenesi oldum korkacak Hic bisey Yok sizin baya gecikmis cati muayeneniz
zuhrergul https://imgyukle.com/i/IrJE38 Makat gelişiydi bebeğim önce burda yazanı yaptım sonra youtubedeki pozisyonları döndü şükür ama bu ayetin faydasını cok gördüm çünkü doktorum imkansız dönmez sezeryana alcaz diyodu ama döndüğünü görünce şok oldu kadında 😂😂😂ne yaptın sölede bende böle hamile annelere sölim dedi söledm artık inanır inanamaz bilemem
Bal1407 zuhrergul bende bu gece itibariyle 38 +3 oldum benimde suan bi belirtm yok mide yanmalarm devam ediyor bide bu sıra sık sık mide bulantılarm geri döndü yarın kontrole gidicem bakalım çatı muanesi yapıcakmı ne dicek
Bademlii Hashasim2020 bizde 39 olduk bugün ve hiç bi agrı sızı yok. Doktorum çatı muayenesi de yapmıyormuş doğum anında yapıyormuş 🤦🏻♀️ Bakalım nasıl olacak sağlıkla alalım inşallah kucaklarımıza
Bal1407 SKelebek benim doktormda bi bardak suya bi çay kaşığı karbonat koy iç dedi ben bi kere denedm bi çay kasıgndan az koydm bardagın yarısınıda ictim o an baya kesti
Bussimm 37 olduk bugün yarın kontrol var , hiç çatı muayenesi olmadım daha bir şey söylemedi bende sormadım sanırım doğum zamanı yapacak 😄 hayırlısı. 🤷🏻♀️
Fatos2304 Bizde 37/1 olduk ağrı kasılmalar vs oluyor ama daha açılma falan yok sanırım 38 de çatı muayenesi gireceğim bekliyoruz bakalım hayırlısıyla
annecikk_ zuhrergul 38+2 olduk 💙☘️ siddetli kasilmalar belden kalcalara dogru agir sancilarim var rahim agzi 37de cok yumusak demisti keske bu cektigim sancilarda acilma olsa🙈 Eger bebikim kediliginde bugunlerde olmassa haftaya 39+3de suni verilcek👶🏻