zuhrergul evet onu da biliyorum ama bu hamileliğimden önce geçen sene Ekim ayında kimyasal gebelik geçirdim eşim çok heveslenmişti düşük yapınca çok kötü oldu. O yüzden şu an beni pamuklara sarmadığı kalıyor çok çekiniyor bişi olacak diye 🤦♀️ o yüzden malesef bizim için doğum kolaylaştırma yöntemlerinden biri değil 😂😂