zuhrergul ben de 00da 37 haftamı doldurdum. Sancı falan yok kasılmalar sertleşmeler var sadece. Nstde de bişi çıkmadı henüz. Doktor geçen cuma bu cuma için çatı muayenesi yaparız haftaya demişti ama bakalım yapacak mı. Baş geliş pozisyonunda ama kanala inmiş falan gibi bişi demedi henüz. Ben de normal doğumu bekliyorum. Bakalım ne zaman gelmek isteyecek cadı kızım 😍🥰