37/38/39/40haftalık olan anneler sohbet edelim mi? Yoksa bu zaman geçmiyor. Ben 38+1 oldum ve kızım olcak hala bir belirtim yok kasılmalarım haricinde yalancı tabi onlarda bu haftalarda olup norml doğum yapmış olan veya hala benim gibi tetikte bekliyen annişler haydin sohbete gelin. Birde ben çatı muayenesi olmadı olanlardan yorum da almak istiyorum. 🎀🎀🤰🤰🤱🤱🤱🤱