Bn çift çizgiyi gordugumde birakmistim. Cift cizgiyi cok erken gordum yani saglik ocağında ki doktor hatta evet bebek var ama cok dusuk ya dis gebelik yada dusuk olur bunda umit yok demisti. Once birakabikecegime inanamadim cunku icmeyi cok seviyordum . Fakat sonra dedimki belki cocugum konusabilse zorla sigara dumanina birakilmak istemezdi diye dusundum. Tabiki Allah’in ol demesiyle oluyor fakat demekki bizde istemisizki icimize bir can vermis . Aslinda onada zorla içirmiş oluyoruz ictigimizde. Tabiki kimse bilemez sigara icen bir annenin çocuğunda hic birsey olmayabilirde. Ayni sekilde icmeyen annenin çocuğunda solunum gibi skintilarda olabiliyir . Ki dilerim kimsenin yavrusunda birsey olmasin ama olabilirde. Bu ihtimal daha uzucu . Allahim hepinize hepimize dayanabilme sabrı versin. Amacim kimseyi yargilamak degil, haddim hic degil olurda etkilenip birakan olursa cok mutlu oluruz 🌸🌸