Aysenur23-m Allah yardimcin olsun ne diyeyim zor benim eşimde çok katı hele yalan konusunda şuan sordum sana böyle birşey yapsam ne yaparsın diye yüzüne bakmam diyor ama ben içmiyorum zaten arada o içerken ondan alıyorum sanırım onun için ici rahat biraz benimki nefsimi kırma sende öyle yap nefsini kir bırak 2 tane içiyorsan 1 tane iç 1 tane içiyorsan bir duman iç eşim bana 1 daldan duman duman içmeye kadar düşürdü onun sayesinde bu duruma kadar geldim tepki göstermese herhalde içmeye devam ederdim bende şimdi çok nadir istiyorum o da anlayışla karşılıyor