Asl123 senay94 stres yapma en büyük düşmanı stres geçcek diye düşün hep banada öyle demişti stresten bebek erken doğabilir diye. Hatta 37 38 hafta falan olsaydım sezeryan la bile alabiliyolarmış. Benim koleztas değilde kurdeşen çıktı işte
Zsnbr Asl123 oda pek farksız değil ki cınku biz kaşındıkça bebek strese giriyormuş ondan erken doğumu tetikliyormuş
Zsnbr senay94 benm alt 191 ast 104dü snn ki gayet normal çıkmış kolestaz değil o zaman pupp hastalığı olabilir 🤷🏻♀️
senay94 Zsnbr norma ne kadar? belki azerbaycanla turkiyenin testleri farkli ola biliyor.. cunki xolesterin <200 norma gosteriyor..bende 214… ALT Ast <31 gosteriyor. sonuclar 17 ve 29
Zsnbr senay94 yok canm testlerin gayet normal doktora da göster tabi kolelsrrol çok az yüksek oda çok dğeil yani
senay94 Zsnbr gosterdim doktora kasinman icin bu deyer yeter dedi. yani kolestern ve billurbin azacik cokdu bilmiyorm.yine kasiniyorum cok sinirliyim((
Zsnbr cideee valla canm en fazla 10 gün içinde eski halinize dönersiniz diyorlar geçiyormuş yani kalıcı deil
senay94 Zsnbr doktor cook alakasiz ilaclar yazmis ben arasdridimda.. sivi serum felan.. hic alakasi yok.sinir yatisdirici ilac felann. acaba senin ilacindanmi icem bende
Zsnbr senay94 valla canım bişey diyemem doktor onu vermişse kafana göre kullanamazsın Başka ilaç sonuçlarını al nişe başka doktora göster istersen
senay94 Zsnbr merhaba nasilsin?? nasil oldun? iyilesdinmi? ilaclarinn bi etkisi olmusdur insallah.bebeyin nasil