senay94 canım ilk gebelikte ben çok cektim o kaşıntıdan , kanıyo da kabarıyordu tüm vücudum mahfldu kilo alıyoruz deri açıldıkça açılıyor, baharatlı yemekler yeme yada şekerli tuzlu bunlar kaşıntı yapıyo , sürekli acile gitmekten belki 30 tane krem kullanmaktan test yapmaktan bıkmıştım soğuk su ile biraz yatışıyo sonra tekrar devam ediyo yapacak bişi yok doğumdan sonra ğeciyo mecbur katlanacan, şuan ikinci gebeliğim 33 haftalığım kaşıntı yık ilk gebelikte oluyo sabır edip beklicen allah yardımcın olsun