Benimde 33 haftada başladı kaşıntı karnım ayaklarım bacaklarım heryer im kabardı kaşıntı dan duramıyordum. Cildiye doktoruna gittim puppp diye hastalık olduğunu söyledi Bi nevi gebelik kurdeşeni dedi. Krem verdi ilk başlarda etki etmedi ama şuan hafifledi. Tek çaresi doğummuş tedavinin amacı kaşıntıyı hafifletmekmiş sadece. Papatya çayı ve ılık duş rahatlatıyor Bi süre geceleri çayı içip uyuyorum