Fatma7666 hayır tatlım alakası yok vitamin eksikliğinden gebe kalınamaz diye tıpta böyle bir sebep yok öyle olsaydı normal gebelik oluşanlarda haberi olmadan sonradan gebe kaldıklarını öğreniyorlar daha folik asit kullanmamasına ragmen bu ilaçla gebeliğin alakası yoktur. Bu karşılaşma tamamen kendiliğinden oluşmuştur nette veya doktoruna danışaral daha detaylı bilgi alabilirsiniz