Fatma7666 ben canım hamileliğimi planlamıştık biz bilinçli hamile kaldım ve Hamile kalmadan önce doktora gittim oda bana 3 ay folicode verdi ben 2 ay kullandım korunmayı bıraktığım ilk ay hamile kaldım ve 3 ay daha kullandım. Ancak bu folidoce nin amacı hamile kalmanızı sağlamak değil, vücudu gebeliğe hazırlamak diye biliyorum. Yani bütün bebek isteyenler vücudunu hazırlamak için gebelik öncesi kullanmalı aslında . Ama gebe kalmaya yardımcı olduğunu sanmıyorum . Denk gelmiştir hemen hamile kalmam bence