haziranin25i Myssr orası öyle de. Ben evlenir evlenmez kontrollerimi yaptırıp kullanmaya başladım 😂😂 folik asit yesilliklerde olan bir vitamin aslında ve bebeğin gelişiminde önemli diyorlardı meğerse gelişi önemliymiş 😜😜
Yasemin0728 Fatma7666 1 buçuk ay oldu canim kullanali daha gebe değilim proloktin ve tiroid hormonu yüksek çıktı geçen ay onlara ilaç kullandım bu ay düştü bakalım nasip ne zaman gebe kalicam
Fatma7666 Duygyadgzl bu özel aynen devlet karşılamıyor bunu bunun içinde B12var sanırım en iyisi bu diyolar yeterki olsun çok istiyorum bebiş 🥰🤲
Yasemin0728 Fatma7666 çok çok amin canım inşallah 😊 rabbim isteyen dileyen herkese hayırlı sağlıklı evlad nasip eylesin inşallah 😊
Fatma7666 Myssr Gerçekten etkiliyor çok memnun kalan var içerisinde B12den dolayı diyolar bakalım bende başladım hayırlısı artık 🥰🤲
Myssr Fatma7666 bazi vitaminlerde eksiklik varsa vucutta hamile kalmak zorlasiyo b12 eksikligi etkiler ama folik asit hamile kalmayi sağlamaz
Fatma7666 Yasemin0728 Amin inşallah sürekli dularınızda tüm isteyenlere içinde de bana dua edin çok istiyorum en çok da eşim 😌
Fatma7666 ayminaninannesi amin inşallah bende başladım baya etkisini duyan olmuş inşallah bende hayırlı haberlerini alırım 🥰🤲
Fatma7666 damla_1 Doktorum bana çok etkili dedi yumurtalıkları besleyip hamileliği hızlanırıyor dedi vardır canım mutlaka bi etkisi 🥰