Cok geçmiş olsun.ben de ilk gebeliğimde 22.haftada düşük yaptım bebeklerin eşi düşmediği için kürtajda oldum.6 ay gecti Suan yine hamileyim .zamanla unutursun inşallah.rabbim hakkında hayırlısını nasip etsin sen tekrar hamile kaldığında cok panik yapma ki bebeğe de yansımasın.sorunsuz güzel bir hamilelik geçirirsin inşallah.🙏