Ben de dün kürtaj oldum 6+3günlüktü. Sebebini tam bilmiyoruz ama ya pıhtılaşma ya da kromozomal bozukluk dedi doktor. Prof. Dr. A gittim kürtaj için bundan sonra da elimdeki imkanları zorlayıp prof ile yola devam edicem bana 6ay bebek için bekle acele etme dedi herşeyi yoluna koyucaz dedi folik asittir progrstandır kullanmıştım çok dikkat etmiştim ama rabbim nasip etmediyse vardır bi hayrı üzülmeyin sakın olacağı varsa olur doğru zaman gelince