Rabbım herseyın hayırlısını versın Senı cok ıyı anlıyorum aynı seylerı yasadım ılk gebelıgımde banada kürtaj dedıler alınması gerekıyo bekledık ıc kanamam vardı sol yanımda ve doktor bana dua et kürtaj olmasın dedı ben bebegım oluşsun gıtmesın dıye dua ederken aslında rabbımın verdıgı bılemedım ısyan ettım Allah afetsin cok şükür kanamam oldu kürtaj olmadım dusukten hemen sonra ayımda hamıle kaldım Allah nasıp ettıyse oluyo darısı sağlıkla basına ınsallah 🙏🙏