Kızlar burada birçok kez msjlastik dertlestik dualastik danıştık birbirimize bircogunuzla.bebegimin kalp atisi duyulmuyordu. Ultrasonda 6+3 çıkıyordu 2 hafta geçmesine ragmen ama normalde 8.haftaya girmistim .sali kurtaj dediler cumartesi için ısrar ettim ikna ettim doktoru .annem memleketten gelecekti hem de calisiyorum diye 2 gun daha ise gidrim dedim .doktor pek razı değildi ama ısrar edince kabul etti. Beklemeni önermem ani kanama yaşayabilirsin dedi. Dediği gibi de oldu.hafif kasik ağrım vardı sonra gitgitde arttı ve tuvaletimi yapmak için klozate oturdugumda sicak birseylerin gittiğini hissttim kanamayla beraber.hemen hastaneye gittik. Çok sancim vardı.ultrasonda kese görünmüyor temizlenmks dediler.dua edin inşallah temizlenmiştir ve kurtaja gerek kalmaz 😔 haftaya kontrole gitcem şimdi ilaçlarımı kullanıyorum dinleniyorum ağrı ve kanama devam ediyor. Sizce düşük yapmak yani doğal yolla mı gitmesi daha oldu? Bir sürü yorum var , tekrar hamile kalmaktan da çok korktum😓