Efebilal Rasev aminn canım 3.5 yaşında bi oğlum var buda kız olucak 😍rabbim gönlüne göre versin inşallah 🙏💞
Yaseminentrk Rasev Bende denedim, çin japon rus ne varsa.. hepsi doğru çıktı. Kız dendi kızım olcak inşallah🌸
Secily Yaseminentrk ben de kız diye denedim bakalım inşallah tutar tabi her şeyden önce sağlıklı olsun 😇