Unzile35 Bende de erkek diyordu ama doktorum 14. Haftada kız dedi bakalım değişecek mi kalacak mı merakla bekliyorum ☺ Kız istiyorduk ama inşallah kalbimize göre olur
Smyd Rasev Ben de sırf meraktan cinsiyet tahminine dair ne varsa baktım hep oğlum olacağı çıktı fakat doktor kızımın olacağını söyledi😊
mugeaykut Çin takvimi , Rus takvimi , Yüzük falı bütün her şey kız dedi ama oğlum olucak Allah neyi kısmet ettiyse 🤗🤗🤗
Efebilal Rasev aminn canım 3.5 yaşında bi oğlum var buda kız olucak 😍rabbim gönlüne göre versin inşallah 🙏💞