asya_zehra Rasev denedim erkek dedi ama kiz Olcak 😊 rus takviminde denedim o da erkek diyo ama kızım Olcak💗
Ronesans Benim dogru cikti... ama bak o testi yaparken son adet ayini degil ondan sonraki ayi baz aliyorsun.. unutma
Rasev Ronesans son adetim 3şubat 20gün sorasini hesaplayib yazdim oyle yazmisdi yine şubat oldu şimdi ben martmi yazmaliyim?🙄
Bernazumra Rasev benimde aynısı olmuştu çin takviminde kız rus takviminde erkek rabbim nasip ederse oğlumuz olucak 💙
Rasev Ronesans ailemden uzakda yasiyorum ayda 1goruyorum diye bana ilerde arkadas olmasi için kiz isdiyorum en son 11haftamda gittim şimdi 14hafdayim 18hafdada gitmeyi planliyorum
Ronesans Rasev kiyamam sana.. rabbim allah gonlune gore versin . Ama sankimde kizin olcak allah in izni ile olurda cinsiyet belli olursa paylasirsin... allah sag salim kucagimiza almayi nasip etsin