Su hiç sevemiyorum en başından beri 2litre içiyorum.Detaylida amniyo sıvısı normal aralikta ama alt sınıra yakın dedi doktor.Korktum su icmemle mi alakalı dedim hayır o çocuğun yapısıyla alakalı istediği kadarını alır endişe edilecek bisey değil senin yapabileceği bişey yok dedi.Cogaltayimdedim ama yine cogaltamiyorum ki 😢😢