hulya_1919 benim de öyle oldu kafana takma rapora yazcam öyle yazmak zorundayım dedi ama ben yani işte takma dediği an takmaya başlamıştım zaten.Simdi için sıkıntı yok sonrası için olursa falan gibi düşünceler bastı.ama bence rahat olalım hayırli haberler alalım inşallah 🤲😊 stres daha sıkıntılı