Bende 34*2 haftalık ikiz kız hamikeyim yarın Doğuma gidiyorum dua edin ama arrık son zamanlar ne yatabiliyorsunuz ne dönebiliyorsunuz ağrılarınız çok oluyor geceleri yatarken adet sancısı gibi bi aprı giriyor onun haricinde iyi gidiyordu hamileliğim 😘 aslında daha 2 haftam vardı ama bebeklerin biri kilo alımı yavaşladığı için alınması gerek derdi drmuz ☹