baharyeto123 Kızlaar 21 haftalık ikiz erkek bebeklerime hamileyim 😊 varmı aranızda ikiz bekleyenler? Nasıl geçiyo hamileliğiniz? ☺☺
EdaMesut baharyeto123 20+1 çift yumurta prenseslerime hamileyim. Şimdiden ayaklarıma ciddi anlamda kramplar giriyor. Yürüyüş yaptığımda herşey güzel ama merdiven çıktığımda soluğum kesiliyor. Senin nasıl geçiyor ☺💕
Sevdefne2 baharyeto123 34+4 çift yumurta ikizlerine hamileyim ben de ☺ Geceleri sürekli sağa sola dönmekten tuvalete kalkmaktan gece uykularının pek tadı kalmadı artık ama inşallah hepimiz vakti saati gelince sağlıklı bi şekilde kucağıma alırız yavrularımızı
Ziynet77 baharyeto123 çok zor geçıyo bulantı kusma hastaneden çıkamadım14.hafta imrenıyorum sıze 25-24-30.haftada olanlara
Yumaklar 32+5 cift yumurta ikizlerimi bekliyorum. Yorgunluk hantallik kasinti disinda bi sikintim yok sukur ha bide uyumak zorlasiyor😏
Fatmasp 31+4 ve daha uyumadım slm 🙄 Karnım çok büyük, bacağım kökünden ağrıyor yatarken burnum tıkanıyor, bide varisle uğraşıyorum... Öyle işte
baharyeto123 Fatmasp benimde çok bacak ağrım oluyodu magnezyumla azaldı kendimi yormadığım sürece pek olmuyo ama ağrısını biliyorum çok fena bide bele vurduğu zaman eyvah eyvah
Ziynet77 Fatmasp kalp damara gıtmedın mı canım hamıleler için basınçlı varıs çorabı verdı dr banada bendede varıs sorunu var
Fatmasp baharyeto123 Benim de vardı vitaminle geçiyordu da şimdi o bacağımın üstüne her yatışımda ağrıyor Allah sabır versin hepimize 😌😌
BarBeyzazer baharyeto123 biri net erkek diğeri kıza benziyor dedi doktor 2 gün sonra randevum var netleşir oda büyük ihtimal ☺
baharyeto123 EdaMesut benimde öyle merdiven ve yokuş çok yoruyo bide uyku sorunum var onun dışında iyiyim şimdilik ☺
Ysmnsml Ben de cıft yumurta ıkızlerıne 28 haftalık hamileyim. Bı kızım bı oglum olack Allah'ın ıznıyle. Bnm tek şikayrtım nabzım. Kalbim cok atıyo cok rahatsz edıyo ilac milac da kullanamıyorm. Ne yapacm dogal bı yolu var mı onu da bılmıyorm
Yumaklar Ysmnsml gebelikten kaynaklı bi artış mı?gebelikte kan hacminin artmasıyla nabızda yükselir zaten riskli gebelik diye takip ediliyoruZ doktoruna söyle mutlaka aksi bi durum varsa gebelikte kullanılcak ilaç çok
baharyeto123 Ysmnsml o banada oluyo balkona çıkıp soluklanıyorum nefesimi kontrol altına alıyorum geçiyo
Kbrakn Ysmnsml bende ikizlere hamileyim cnm 32 haftalık.hamile olmadan Bnm kalp çarpıntım vardı ilacı bıraktım son zamanlarda bebekler büyüyünce çarpıntılarım arttı çok rahatsız eder oldu.Dideral diye bi hap var onu kullanıyorum az da olsa rahatlatıyor.hamilelikten dolayı oluyormuş birazda ama ilaç içmesem de dayanamam doktorum da sen öyle rahatsız olunca senden etkileniyolar dedi.bi kardiyoloji ye görün cnm.
Ziynet77 Yumaklar bendede vardı kardıyolojı dr gıttım bırgun holter cıhazı takıldı onunla kaldım dr söyle durumunu
EdaMesut baharyeto123 zorlanicaz bi açıkça belli 😃 rabbim gücünü versin hepimize insallah. İstanbul’da misin ?