Yumaklar Minicin özgür beye bi kere gittim ve anlaşamadım iletişimde sıkıntı yaşadım.yine aynı odada periantoloji uzmanları öğleden önce poliklinik olarak bakıyorlar atakan bey ve yandalcıları
Minicin Yumaklar bende ilk kez ptesi gidicem özgür beye yorumlar falan çok iyi. Bilemedim 🙈 Normal poliklinik olarak gidicem ekstra ücret öderdiniz mi siz gidince
Sevdefne2 Gamzemeryemm ben de 34+1 ken yani 15.05 te acil sezeryanla kızlarımı doğurdum ama şu an küvezdeler 😞 Biraz solunum sıkıntımız var çok şükür iyiyiz
SinemDemirciErel Bende 18 haftalık cift yumurta ikizlerim var biri kız biri erkek simdilik iyiyiz erken dogumdan çok korkuyorum allah hayırlı dogumlar nasıp etsin herkese 🙏🙏
OzlEmrah Bende 30+1 haftalık çift yumurta ikizlerime hamileyim artık çoğu şey zorlaşmaya başladı gece uykusuzluk, çatı ağrıları neyseki az kaldı çok şükür sağsalim sağlıkla alalım yavrularımızı kucağımıza 😊🙏
Happym 18 haftalık tek yumurta ikizlerime hamileyim bende hareketlerini hissediyorum artık karnımda çok yok bilmeyen anlamaz yani sizlerde de durum aynımıydı 🤔
Yumaklar Minicin ozgur bey ozel bakiyo 125 lira ucreti periantolog.degisik bi adam belki siz iyi anlasirsiniz
Ziynet77 Fatmasp canım gıyılırmı bılmıyorum ama ben hamileler için varis çorabı aldım külotlu gerci biz faha 14haftalıpız ama
Skrn baharyeto123 Rabbim sağlıkla kucağına versin Rabbim hepimizin yardımcısı olsun bende 33+5 iki bekliyorz İnsaAllah çok şükür ama yorucu gecıyor tek yumurta sizinki tek yumurtamı
baharyeto123 Kızlaar telefonumda sorun vardı giremedim bayadır hepimizin Allah yardımcısı olsun bu aralar aşırı hareketlendiler ☺ Uyutmuyolar beni mide yanmalarım ve yürüyüşlerde yorulunca sancılanmam dışında Allaha şükür bi sorunum yok ☺
Deha Merhaba 28+6 haftalık ikizlerime hamileyim. Bugün kontrolüm vardı ve aralrındaki kilo farkının arttığını öğrendim. Biri 1165 diğeri 1463. Bu fark zamanla kapanır mı, neler olur. Deneyimli olanlar deneyimlerini paylaşabilir mi acaba
BarBeyzazer Deha ultrason yanıltıcı olabiliyor bir arkadaşımızda geçen hafta Doğum yaptı aradaki fark çoğaldı almalıyız demişler Doğumda 100 gr fark olmuş sadece başka bir doktorada çıkın bence