babysevgi
Egepolde olacak bizim doğum inşallah 😬 Burada yazılanların aksine ben çok memnunum, inşallah sağlıkla çıkarız bebişle hastaneden de 🥰 Sizin Kent Hastanesiydi sanırım, tüm doktorlar Medicanaya geçti diye duymuştum ama sizin özeldi galiba 🌸
Valla çok az kaldı 18 ekim diyince 😬🌼