Bizim şafağımız daha 84 🥺 Bana da vakit geçmiyor gibi geliyor 🙇🏼♀️ 28. Haftadayız güzel kızımla 😻 Alışverişimi 30. Haftada yapacağım sonrasında ütüleme ve yerleştirmeye başlayacağım hemen 🙏🏻🌸 Siz ne zaman bitirdiniz bu işleri 🙏🏻 Bana daha erken geliyor ama bende prematüre 7 aylık bir bebek olduğun için annem yapalım erken değil diyor 🤷🏼♀️ Normal doğum düşünüyorsunuz sanırım, umarım sağlıkla bebeğinize kavuşursunuz 🌸🌸