babysevgi Her 10 dün düştüğünde bu postu açıyorum☺️😛😛 merhaba 39🌸🧿🙏🏻 Nasıl gidiyor herkesin ? Bizim tüm hazırlıklarımız bitti bebeğimizi beklıyoruz sanırım sadece☺️☺️Umarım vakti geldiğinde sağlıkla gelir yuvasına❄️
Dilek_Ersen babysevgi benımde 40 😊yıkadım ama çanta falan hazırlamadım besıgı kurmadım daha gecelik almadım ne beklıyorum bılmıyorum 🤔
Dilruba92 babysevgi Bu gün o kadar hareketlik bizim kız beni mahfetti resmen hiç durmuyor sanki karnımı yarıp çıkacak gibi😊 gün yaklaştıkça yaramazlıklar çoğalıyor gibi o hareket ettikcede sürekli tuvalete koşuyorum 2 gündür 🙈 sende varmı bi değişiklik canım
Pinkyellow Hazalperi ayy bende ya doğduktan sonra o minik tekmeleri hissedemicek olmak üzüyor bile beni 😊
babysevgi Dilek_Ersen bizde yıkadk ütüledık astık :) dolabına. Ama cantasına koymadm henüz . Bnm de tmm alcaklarım :)
babysevgi Dilruba92 bnm gece uykularım baya azaldı kalçam ağrıyor baskı yapıyor😬 wc ztn sürekli yani :/ su içmekten korkuyorum😂😂😂😂 karnım artık bni zorluyor😬
Dilruba92 babysevgi Aynen her geçen gün farklı da şu 2 gündür o kadar hareketli ki korkuyorum artık aşağıda baskı yaptıkça erken gelicek korkusu yaşıyorum birazda iyice sardım bu aralar doğuma galiba 🙈😂
Nazankanatli babysevgi aynı şikayetler kana kana su içmek istiyorum son 23 Allah’ın izniyle tamamlayalım 🙏
xgmztlm babysevgi 36+5 Selamlar zaman benim için 7. Aydan sonra durdu resmen gün sayıyorum asker gibi biran önce zaman geçsin ve bebeğim doğsun karnim cok zorlamaya başladı sürekli tuvalet egilememek uykusuzluk ödem doğsun ve yeni hayatimiza başlayalım. 🌸
akcayaanneoluyorum babysevgi Daha yavaş yavaş hastane çantası hazırlıyorum 😬 Bugün bir göğsümde sürekli akıntı oldu 🤷🏻♀️ Daha önce bir kez olmuştu, çok ilginç geliyor. Kasım gelsin 🌸🌼☘️
babysevgi akcayaanneoluyorum bnmde geçen rahatsızlandığımda sağ göğüs ucumdan su gibi 3 damlacık vardı bi daha olmadı ☺️ Bencede kasım gelsin ztn ekim 18 oldu☺️