brcbr hayırlısıyla sağsalim alalım kucağımıza inşallah. 40 bitimi 10 Aralık ve ben hiiiiç o kdr duracağını sanmıyorum 😁 kuzum 36-6 da gelmişti ve çok hareketliydi şimdi oğluma hamileyim ve yine çok hareketli zorunlu sezaryen olacağım için de 25 kasım sonrası her an her yerde beklerim artık 😂😂 kızıma işten direk doğuma gitmiştim