Angelsmom Uzm-Nurse biz de kızız 🥰 13 Mart son adet tarihim. Ufaktan kasılma ve sancılarım var nadir de olsa özellikle iş yaptığım zamanlar 1-2 gün vajianamda ciddi baskı oluyor. Dün nst ye girdim ilk defa gayet iyi çıktı. Sancı gözükmüyor. Kızlar pek beklemez derler ya herhalde ondan mıdır nedir erken gelecek gibi hissediyorum 🤗
Elfynsmr Angelsmom benimde son adet tarihim 13 mart ve sizin gibi aynı şeyleri yaşıyorum. Bizde sanki erken gelecek gibi hissediyoruz ☺️ Sağlıkla gelsinler inşaallah
Uzm-Nurse Angelsmom bekleyen bekliyor valla :( son zamanlarda çevremde 39 dan aşağı doğuranı görmedim kızını . Hakkımızda hayırlısı olsun
MaviMasal SerdaRaysel kelimesi kelimesine aynı. Birde bel ağrısının yanına bacak ağrısı eklendiki bitiriyor 🤦🏻♀️ Başından beri bir iyi hissedemedim çıldırıcam artık
SerdaRaysel MaviMasal bulantı ilacımı kesti doktor ama benim her sabah devam ediyor kalça ağrısı bacak ağrısı cabası 😓
Elfynsmr SerdaRaysel benimde 14-16 aralık tahmini doğum zamanı. Bel ağrılarım arttı. Arada karnımdada ağrı oluyor hayırlısıyla bebeklerimizi kucağımıza alalım inş 🤲🏻🌸
NeslihannK SerdaRaysel benimde 8 mart son adet tarihim kuzum tahmini 13 aralık olarak gözüküyo halsizlik yorgunluk var biraz birde hemoroid belası 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
3evlat1anne SerdaRaysel 12 Aralık’ta olacaktı ama sezaryen olacağı için 5 aralığa günümüzü aldık hayırlısıyla inşAllah 😍 Ufak tefek şeyler harici hazırız
Serifeisitmir SerdaRaysel 18 aralık bizimde doğum çok şükür Iyiyiz sadece tiksinmelerim başladı tekrar 😔
Nurselii Aralık sonu da bizim gözüyor hayırlısıyla geçen hafta kontrolüm vardı doktor bebek yan duruyor dedi o yüzden kaşık ağrılarım daha çok oluyor 🤷🏻♀️
sinber SerdaRaysel sat 5 Mart beklenen doğum 10 Aralık olsa da sezaryen olacağı için 25 kasım 1 Aralık arası bi tarihte bekliyoruz nasipse
brcbr sinber ayy benimde aynı 5 mart son adet,doktor 10 aralıkta bekliyoruz dedi😃ve bende sezeryan düşünüyorum daha önce olur muhtemelen
Caglanuroney SerdaRaysel bizim de 12 Aralık inşallah normalde 24 Aralık ama sezeryan olucagı için doktorum 12 Aralık dedi sabırsızlıkla bekliyorum 🥰🙏 bacak krampları sırt bel ağrısı çok zorluyo artık
duygumpal16 Benimde 11 Aralık her sey cok yolundaydı suyum biraz azalmış bebeğinizin kilosu nasıl kızlar
Oznrrd SerdaRaysel 5 Aralık bizimde ara ara bel ağrısı kasık ağrısı oluyor onun dışında iyi gidiyor hazırlıkları tamamladık paşamızı bekliyoruz artık ☺️
Kumru2960 Benimde 22 mart 27 aralık görünüyor doğum. İkinci doğumum olacak bu buda kız 🦄🦄💞💞💞💞😍🥰 ama ilk günden beri ne midem ne kasık ağrım beni bırakmadı hele mide, eski hallerimi unuttum
sinber brcbr hayırlısıyla sağsalim alalım kucağımıza inşallah. 40 bitimi 10 Aralık ve ben hiiiiç o kdr duracağını sanmıyorum 😁 kuzum 36-6 da gelmişti ve çok hareketliydi şimdi oğluma hamileyim ve yine çok hareketli zorunlu sezaryen olacağım için de 25 kasım sonrası her an her yerde beklerim artık 😂😂 kızıma işten direk doğuma gitmiştim