NeslihannK SerdaRaysel hic bi ilaç kullanmıyorum ben kuzum ilk hamileligimde hic yasamadim boyle bisey normal hayatımda da olmazdı ne olduysa son 1 aydır ölüyorum resmen 😞
SerdaRaysel NeslihannK ben beş adet ilaç kullanıyorum tiroid sorunum da var 😓 vitamin kullanmıyormusun ki
NeslihannK SerdaRaysel Rabbim şifa versin kuzum yok hayir oldum olası nefret ediyorum ilaç kullanmaktan doktorum ferrum fort yazdı ama midem kaldırmadı devam etmedim bende. Illa ilaç iciceksin de demedi çok şükür 🥰
humeysa01 SerdaRaysel 27 Aralık bakalım hayırlısı ilk doğumum olucak ilk gebeliğim doktorum bebeğimin ters makat şekilde olduğunu dönmezse eğer sezaryen olabileceğini söyledi ama hiç bir şekilde istemiyorum normal istiyorum benimle aynı durumu yaşayan varmı ?? güzel anneler
NeslihannK humeysa01 Kuzum bebek her gun dönüyo yani doğumun son anına kadar beklemek lazım makat gelişi dursa bile 1 saat sonra baş gelişi oluyo en doğru zaman son günler şimdiden sıkıntıya sokma kendini günde 10 defa dönüyo yaramazlar 🤭🥰
Sirinanne humeysa01 36′ya kadar çok daha rahat dönebilir canım. Zaten alanları darlastigi için artık çok dönmezler. Bazı egzersizlerin öneriyorlar YouTube’da oturduğun yerden yapıyorsun gevşemek için belki onlar ise yarayabilir.
SerdaRaysel NeslihannK benimki içmek zorundasın yoksa bebeğin küçük doğar dedi daha neler neler Allah razı olsun kuzum
HamzaMoms SerdaRaysel 26 aralık bizimde oğlumuzu bekliyoruz, belim çok ağrıyor uykular haram oldu daha şimdiden. Evde bir sürü iş var hepsini düşünmektende yoruldum yapmaktanda🥴 Kramplar için magnezyum vermedi mi doktorunuz ?
SerdaRaysel HamzaMoms valla ben yapamıyorum iş Allah razı olsun annem yardım ediyor büyük temizliğe başladık
Sirinanne Tüm hazırlıkları bitirdiniz mi Aralık anneleri? Ben daha güzel bir lohusa takımı bulamadım. Corona yüzünden hala güvenip AVM lere gitmiyorum. Fikir veren olursa çok sevinirim.
Uzm-Nurse sinber evet yavrum 10 gün falan anca vardı aramız , benim şimdilik doğum şeklim belli değil Allah nasip ederse normal istiyorum 🤲🏼 Bel ağrımla uğraşıyorum 😢 sıcak su torbasıyla falan dindiriyorum modum o
sinber Uzm-Nurse çabuk geçti çok şükür bnm kaburga ağrım var gece yatacak yer bulamıyorum az kaldı diye avutuyorum kendimi sağım saolun arkam yastık modundayım ben de. Bnm mitral kapaktan dolayı zorunlu sezaryen olacak ama tarih belli değil henüz
Papatyali SerdaRaysel Aralık 12 ama daha erken gelebilir dedi doktorumuz haftaya bu ay sonunda çantamızı hazırlamaya başlayacağım 🌹 ağrılar artmaya başladı hele de gece uyumak git gide zorlaşıyor