Esrahalit yalnız folik asit miktari günlük yediklerinizden karşılanmaz yani bebegin gelisimi icin yeterli degil,takviye almanız lazım ,progestan da bi ilac degil hormon yani zararsız.Ki yiyeceklerlerle yerine koymaniz imkansiz, düşük ve erken doğumu önlemek icin kullanılması gerekiyor, bence bu konuda daha çok arastirma yapın