Bizde bugün 9+1 olduk :) Benim genelde sabahları mide bulantım oluyor, çok şükür gün içinde yaşamıyorum. Onun haricinde ara ara olan kasık ağrıları ve gögüslerde hassasiyet var. Tek problemim aşırı gaz, beni zorlayan tek şey bu, umarım zamanla o da geçer.