Mucizem50 maşallah 8+2 olduk hiç birseyim yok inşallah böyle gider 🥰🥰
12+2 oldum. Bazı şikayetler devam ediyor, bitse artık diyorum 😕
CerenD-28 gerçekten oyle randevuma daha var zaman geçmiyo bi türlü 😌
Eczmery123 allah kolaylik versin hepimize canm benim de ayni
CerenD-28 tesekkür ederim sodayı deneyeyim