Hayalbebek Eylul58 bende şaşırdım iki kere sordum doktara günde 2 kere 20 şer damla toplamda 40 damla 😔😔
Eylul58 Hayalbebek Hafif belki o zaman damlanin ismini yazarsan başlığa belki başka kullanan vardır aynısından
paradise1509 Ben devit D3 hiç içemedim, ama şu an coledan D3 kullanıyorum kaşiğa damlatip içiyorum, Devitin içeriği iyi değil diye duydum
DefneUraz Hayalbebek İlk suya damlattım sanki bardağa yapışıp kalıyormuş hissi verdi sonra ekmeğe damlattım yağ tadı çok geldi şimdi çay kaşığına damlatıp yutuyorum ardından ağzımdaki tadını alması için küçük parça ekmek veya ceviz atıyorum ağzıma🤷♀️
Zemzemtuzla DefneUraz ama karıştırma çokta su koyma bir yudum …yağ gibi suyun üstünde kalıyo zaten birden kafaya dik hemen gidiyo
ErdemSeda Hayalbebek Aynn neye göre degisiyor acaba sağlık ocagindaki hemsire de doktorda 3 damla yeterli dedi
Hayalbebek ErdemSeda bilmiyorum ki benim ki en fazlası oda tuaf birde degerlerim iyiymiş güya kötü olsa kaç damla vericekti acaba 😁😁😁
1453Sm34 ErdemSeda bende üç damla içiyorum yorumlari okuyunca şaşırdım acikcasi en az biz kullaniyoruz heralde