Eylul58 Hayalbebek Evet öyleymiş yanii😁 Google’ dan arattım çünkü fazla geldi bana göre 20 damla alman ve D vitamini degil zaten Ferro italyanca da Demir demek zaten isminden kuşkulandım 😄
Eylul58 Hayalbebek Hayir değil tabiki bende kullanıyorum hem demir hapı hem D vitamin damlası ikiside farkli şeyler
Eylul58 Hayalbebek Yani neden damla verdi bilemem ama hapı da var değiştirir söylesen bence midemi bulandırıyor dersen
threestar Hayalbebek ben yağ ile çözünüyor diye biliyorum su an omega-3’ün içinde olanından kullanıyorum ayrıca almıyorum ama önceden içerken 1 kaşık zeytinyağına damlatır içerdim öyle etki ediyor diye duymuştum
1453Sm34 ErdemSeda bende üç damla içiyorum yorumlari okuyunca şaşırdım acikcasi en az biz kullaniyoruz heralde
1235 1453Sm34 aynen canım bende şaşırdım ben birgün 2 birgün 3 damla damlatıyorum doktorum öyle söyledi