Hayalbebek Ben kaşıga damlattım öle içiyim dedim kustum ıce tea içine damlattım igrençti neyle içiçem nasıl içicem care bulamadım 😔😔
Busraaa16 Ekmeğe damlatıyorum ben hatta yeni duydum zeytinyağı da damlatıp öyle alırsak emilimi daha kolay oluyormuş. Ama o şekilde denemedim daha.
Eylul58 Hayalbebek Canim eminmisin 40 damla olduğuna benim D vitamini eksikti bayağı 5 damla versi günde
1235 Hayalbebek aaa sizin çokmuş benim o kadar değil o yüzden dedim nasıl kötü yaptı inanamadım evet o zaman tadı hissedilir ama en doğrusu ekmek veya bisküviymiş suya kaşığa damlayınca tüm damlaları almıs olmuyorsunuz
Hayalbebek Eylul58 bende şaşırdım iki kere sordum doktara günde 2 kere 20 şer damla toplamda 40 damla 😔😔
MihricanA Hayalbebek ilk 3 ay ictim sonra agzima bile suremedim zaten içtiğim surede de bulantidan kendime gelemedim
Basilicums Hayalbebek emiliminin iyi olması için bir kaşık zeytinyağına damlatıp öyle içiyorum. D vitamini yağda emilir. Sıvı bir şeye damlattığınızda çoğunun bardak duvarına kalma ihtimali yüksek olur😇