Arasarzu yüksek çıkmış biraz canım değerin. Benim de 181 çıkmıştı. Dahiliyeye gittim önce. Dahiliye şeker ölçüm cihazı yazdı, her gün 4 defa ( sabah aç, kahvaltıdan 1 saat sonra, öğlen yemeğinden 1 saat sonra ve akşam yemeğinden 1 saat sonra) ölçüp yazmamı istedi doktor. Sonra diyetisyene yönlendirdi. Eğer diyetle düşüremezsen insüline başlayacağız dedi. Ben diyetle düşürdüm açıkçası. İnsüline gerek kalmadı. 7 haftadır diyet yapıyorum, inan daha kaliteli besleniyor insan. Senin aç kalacağın bie diyet değil o. Sadece hayatından şekeri pilavı vs çıkartıyor, onun yerine full bebeğe ve sana faydalı şeyler veriyor. Hem sen kilo almıyorsun, hem bebeğin çok kaliteli beslenip kilo alıyor☺️