Arasarzu 1PrensAnnesi Evet doktorumda öyle söyledi diyetle bakalım olmazsa iğne vereceğiz dedi inşallah düzene girer
Arasarzu Remziye02 Benimde dahiliyeye gitmemi önerdi doktorum diyet listesi veriyorlarmış galiba o şekilde devam edecekmişim
Remziye02 Arasarzu dahıle bana sınır dedi hıc bır sey vermedı kadın dogum doktorun dıyetısyene yonlendırdı
Arasarzu badekusunannesi Yaptırmasam şeker olduğunu öğrenemeyecektim canım doktorum şeker olduğu için riskli gebelik olarak adlandırılıyor ve ciddi şeyler oluyor dedi yaptırmazsan bilemezsin
Arasarzu Edu-35 Rabbim yardımcımız olsun gerçekten zor oluyor inşallah diyetle düzene girer iğneye başlamak zorunda kalmam sağ salim kavuşuruz inşallah bebeklerimize 😊
Edu-35 Arasarzu iğne kullansan da sorun etme kendine.hiçbir zararı yok aksine diyetle kontrol edemediğini ünsilin dengeliyor.hamileliğim boyunca 7 kilo verdim.tek iyi yanı bu belki😊bebeğim iri evet şekerden dolayı biliyorum fakat şuan için iyi gidiyoruz.sadece 37. Haftada alacaklar çocugu.dördüncü sezeryan olduğu için.
Pinkyellow Arasarzu bendede çıkmıştı düzeldi canım hiç canın i sıkma 1 hafta diyet yap beyaz ekmek hamurisi karpuz kavun muz dondurma çikolata yeme bol yoğurt ye kefir ic😉
Pinkyellow Arasarzu ben diyeti uyguladık sonra her hafta hastaneye gidip açlık tokluk şekerine baktırdım kuzum hep 90 larda çıktı tokluk şekerim doktorda baya düşmüş sen eski Yemen’e geri donebilirsin dedi ben zaten gebelikten öncede beyaz ekmek tuketmiyodum karpuz kavun çikolata yıda hafta 1 yada 2 yemeye çalıştım tamamen kendi korkum yüzünden ☺️ doktor seni yönlendirir ama sen merak etme 💕
Arasarzu Edu-35 Rabbim sağlıkla kavuştursun inşallah hepimizi 😊 bebeklerimize dikkat edeceğim inşallah düzene girer 😊
Mucizemm34 Arasarzu inşaAllah canim diyet doğurama kadar devam eder mecburen. InşaAllah sana da ilaç gerekmez diyetle devam edersin
Arasarzu Mucizemm34 İnşallah canım teşekkür ederim son 3 ayım kaldı sabredeceğim kilo alımımda yavaşlar düzene girer 😊
Mucizemm34 Arasarzu aynen canım daha düzenli sağlıklı besleniyoruz böylece ☺️ yaptırıp öğrendik en azından önlem alıyoruz daha iyi olur herşey inşaAllah
Fadimehnk Şeker testi için aç karnına mi gitmek gerekiyor bir de kaçıncı haftada tam olarak yaptırdınız internet 24/28 diyor ama
Arasarzu Fadimehnk Gece 12 den sonra aç ve susuz oluyoruz 26.haftamdayım bugun yaptırdım 75 lik yapıldı önce kan aldılar açlık daha sonra icecegi icip 1 saat sonra kan verdim sonra 1 saat daha bekledim yine kan verdim toplam 3 kere kan veriliyor aç susuz bekliyorsun bu saatler içinde
Seyma-bagli Arasarzu bende de açlık 93 1.saat 193 2.saat 119 cikti 4 gündür diyet yapıyorum düşüremedim gittiğim dahiliyeyi aradim 1 hafta daha bak olmassa insüline başlıcaz dedi parmaktan ölçüyorum açlık 99 tokluk 140 lara cikiyor
Gul32 Diyetle düzelmedi, insuline başladık. Önce doz yetmedi. Dozu artırdık sonra 1 aya yakın iyi gitti. Şimdi tekrar yükseldi. Salı günü yeniden dahiliye gideceğim