Arasarzu ikizannesi2985 Dahiliyeye gittim bugun aclik tokluk kan testi yapıldı ikiside çok iyi çıkmış ne iğneye gerek var ne de şekerini ölçmeye dedi diyet her gun yuruyuşle düser diger ay gorusuruz dedi canım
Arasarzu Mhmtftma Benimde bugun kan testimde her şey normal çıkmış diyet ve yuruyusle dusecektir dedi doktorum
Evremadas Kızlar bu şeker yüklemesi zorunlu mu? Bazı makalelerde okudum yurtdışında çok fazla kullanılan bir yöntem değil kafam karıştı açıkçası?