Plasentanin önde olmasi ile asagida olmasini karistiriyorsunuz. Plasenta Öndeyse düzelmiyor korkulacak birsey de degil haraketleri tek daha az his ediyorsun okadar eger asagidaysa cika bilir yukari cikmazsa eger dogum kanalini kapatiyorsa sezeryan dogum olmak zorunda cünkü kanali kapatiyor öyle oluncada bebek normal dogamaz.