22 haftalık gebeyim bu zamana kadar ki kontrollerim de bunu doktorum hiç söylemedi. Ayrıntılı usg için özel Bi hastaneye muayene olmaya gittiğimde o doktor söyledi 3 gündür moralim çok bozuk normal doğum imkansız sezeryan olurken de aşırı kan kaybı hatta anneyi kaybetmeye kadar gidiyormuş.. Bu sorunu yaşayıp normal doğum yapan anneler var mı?