SrfeDvrc yani zaten dogum yapcagımız hastaneyi tam tesekküllü secmeliyiz mesela yenidogum yogun bakıma kadar düşünmek lazım ancak bu kadar size anlatılan gibi korkunc bir tablo yok bariz sizi sezaryene yönlendirmek istemişler. Gebeliğimdem beri 5 ayrı doktora gittim. her biri bir sıkıntı olmadıgını söyledi kaldı ki doltorlar sitesinden gönderdim orda da onlarca doktor bir sıkıntı olusturmaz diyor. Üstelik ben gebeliğin basımdam beri sezaryen yanlısıyım benim doktorum dur bakalım şartlanmayalım hemen fln diye ufak ufak fikrimi degiştirmek istiyor. Siz dogumla ilgili endişelenmeyin insallah bir sıkıntı olmayacaktır. tepkim de size degil günde 3 4 kere bu post acılıyor ve her seferinde previa olanlar sanki anteriorlarmış gibi yorum yazıp kadınları paniğe sokuyorlar. İnzan emin olmadıgı bir konu da internetten baktım aynı vdeolar cıkıyordu der mi allah aşkına? Sizi yönlendiren kişi hekim bu nedenle inanmakta haklsıınız ama bu internetci cok bilmişleri anlayamıyorum.