isilay Gamze08 bende çok seviyorum normalde yerim hatta hamileligimin başından beri tüketiyorum bugün öğrendim artık tüketmeyeceğim 🤦🏻♀️
Ckafali isilay ilk defa duydum🙄🙄 Ama bende tüketiyordum patatesin üzerinde demek ki kullanmamak lazımmış🙂
mercimeginanne isilay alışkanlık işte zaten sürekli yenen bişey değil iki haftada bir anca Allaha şükür şimdilik bebekte iyi :)
Deletedmom54 isilay gebelikte yemedim aslında ama normalde yiyodum , bilmeden yemedim aslında denk gelmedi Zararlı olduğunu bilmiyodum dogrusu
isilay Zeynepekr ben cok sık yedim 🤦🏻♀️hep patates kızartıp üstüne ketçap mayonez karıştırıp yiyordum canım çok çekiyordu
MehZey isilay bana da bı ara olmuştu sürekli canım keccapli mayonezli patates istiyordu ki yiyordum da daha sonra azalttım
Zeynepekr isilay Yok canım o kadar tüketme bide patates kızartması da çok sağlıklı değil biraz değiştirmeye çalış beslenmeni , insanın canı istemiyor değil ama biraz kontrollü gitmek lazım ☺️
isilay MehZey Ben öğrendikten sonra zararlı olan biseyi tüketmem asla bebeğimin sağlığı söz konusu ise ondan önemli değil 🤷🏻♀️siz nasıl onu yemeye cesaret ediyorsunuz
MehZey isilay sık sık yemiyorum ciğer dalak oldum olası yemem kelle paça da aynı şekilde 7 aylık gebeliğim var 3 defa mumbar yedim o kadar
isilay MehZey onları bende yemiyorum hayatımda mumbar hic yemedim onun yerine balık et tüketin daha sağlıklı bebege faydasıda olur😊
Sevdiss_17 isilay ya ben buakdar takilmiyorum vallaha zarra falan yiyorum cunku yedigimiz cogu sey zararli ac kaliriz vallaha fazlasi zarar bi gunde bi paket bitirmiyosak bence sorun yok bende cok severim mayonex yumurtayida mayonezsiz asla yiyemiyorum 😀