isilay zararlı olduğunu duymamıştım ama ben de yumurtayı yiyebilmek için ketçap mayonez sıkıyorum. En azından proteini alabileyim yumurtadan diye. Bayağı bir süre yemiş oldum yani 😅 hazır olanların evdekiler gibi olduğunu düşünmüyorum sonuçta bir sürü işlemden geçiyor. Ama tabii normalde de yararlı bir şey değil zaten 💁♀️