Twinsmomm01 Neslihan1903 ben haftada bir giderdim bişeyleri bahane edip 😂😂 ama hissettikten sonra rahatlıyosun nasıl olsa iyi hareketli diye. 😘
Neslihan1903 Barlisko kesin bir tahmin yapardı ama dediğin gibi develer hastanesinde geç söylüyorlarmış aman sağlıklı olsunlarda gerisi boş 🤗
Umutluuu Neslihan1903 olmaz mı? Ben 24 haftalık oldum. İyice hissediyorum artık hareketlerini ona rağmen hergün görsem diyorum 😄.
Bilgemert Neslihan1903 Tekmeler gelsede o görme isteği hiç geçmiyor. Hiç durmuyor aşırı hareketli ama her gün görmek istiyorum.🥰
Neslihan1903 Bilgemert hayırlısıyla doğsunlar ya anca öyle rahatlarım eşime de öyle dedim yok diyor sen uyurkende uyandırsın bebeği valla haklı 😂😂
Neslihan1903 Asyackc of uzun ya bir ay ben bu kadar meraklı bir insan değildim hamilelik çok enteresan bir duygu gerçekten 🤗
Bilgemert Neslihan1903 Doğumdan sonrada muhtemelen geceleri uyurken nefeslerini kontrol ederiz gibime geliyor 🤗
Esraaelisa1 Neslihan1903 ay benim 3 hafta kaldı 36+2 de gittim salı günü şuan 36+4 olduk haftaya cuma 23 ekimde kontrole çağırdı o zaman 37+5 olacağız gün vericem dedi ama sıkı kontrole çağrıyoruz 36 haftadan sonra dedi cumayı iple çekiyorum 🤦🏼♀️😂
-ozlem Neslihan1903 kesinlikle bende 16 haftalığım 5. Haftamda öğrendim öğrendiğimden beri her hafta doktor kontrol amaclı cagırıyor kistim var düşük riskim yüksekti bende hareketlenmesini hissetirmesini bekliyorum 🙏🙏
Neslihan1903 -ozlem rabbim sağlık sıhhat versin inşallah dikkatlı olun inşallah tez zamanda sağlıklı bir şekilde evlatlarımızı alırız kucağımıza 🥰