Neslihan1903 doktor çok zor ölçüm yaptı tam ölçücek sağa Geciyo tekrar uğraşıyo doktor yakaliyo önünü dönüyo falan baya uğraştırdı doktoru bende anneme söyledim Erkektir o ozaman dedi bilemedim valla ya doktorda devlet hastanesi olduğu için bilerek bişey demedi heralde yoksa anlaşılmayacak gibi değildi bence cinsiyet