Ahaha bende diyordum tekim herhalde bunu hisseden. Eşimle ger gün bunun üstüne tartışıyorum ben hastahaneye gitmek istiyorum görmek istiyorum diye ağlıyorum 😂 o da ağlamama kızıyor 🤭geçen baktım kendi baş edemiyor anneme şikayet ediyor bu kızın çok yaramaz sözümü dinlemiyor diye🤣🤣