Neslihan1903 hahahah kesinlikle ya durduk yere ufazcik bı ağrılarda ya da herhangi bir şeyde bebeğe bağlayıp doktoruna koşmak 😂😂 bn tüp bebek tedavisi ile hamileyim zorlu bı süreçti aşırı derece pimpirikli olmuştum kanamalarim oldu hastanede yattım falan doktorumda sık gözlem ypiyodu ztn sonra her şey yoluna girince normal üç hafta da bir cagirmaya başladı 😂 gel gör ki bn duramiyodum oram ağrıdı buram ağrıdı hadi gidelim direk doktoruma kosuyodum 😂😂😂 adam dedi sen böyle gel gel hareketlensin gorcem seni dedi 😂 20. Haftamda hissttim hareketi sonra sonra baktım ki aaa randevu gününe az kalmış demeler başladı 😂 doktoru arayıp şikayet yanmak bitmiş smdi 34 haftaligim ağrılarım oluyo yalancı sancılarım dur ya bekliyim gecicek diyorum 😂 kontrole ne kldi diyorum ve doktorumun tepkisi nankör unutuyon mu bizi 😂😂😂😂😂😂😂