Kızlar hepinize toplu sorayım 19+4 üm. Martın ilk haftası göZüküyor doğum nasipse. Genel olarak sizler tetanoz aşısı yaptırdınjz sanırım. Henüz beni kimse aramadı . Sağlık ocagı arıyormuş dediler ama bilemedim. Sizi aradılar mı ? Kendiniz mi gittiniz? Kaçıncı haftada yaptırdınız?